USEIN KYSYTTYÄ

Miksi musikaali siirretään Helsingin jäähalliin?
Musikaalin tuotantoryhmä etsi kovalla työllä uutta, turvallista esitysaikaa ja esityspaikkaa, joka vastaisi suurmusikaalin korkeisiin vaatimuksiin. Helsingin jäähalli täyttää vaatimukset täydellisesti. Alun perin musikaali piti esittää Messukeskuksessa, mutta Messukeskukselta ei löytynyt sopivaa paikkaa ja aikaa ensi keväälle. Musikaalin tekijät ja tähdet ovat kaikki innoissaan uudesta paikasta ja siitä, että vuoden 2021 Suomen suurin musikaali nähdään legendaarisessa rock-musiikin pyhätössä Helsingin jäähallilla.

Olen ostanut liput Messukeskuksen esitykseen, mitä minun pitää tehdä?
Sinun ei tarvitse tehdä mitään. Lippupiste toimittaa sinulle uudet, samanarvoiset liput uuteen esityspäivään ja vastaaville paikoille. Uudet liput toimitetaan sinulle 31.7.2020 mennessä. Liput toimitetaan sähköpostitse kaikille, joiden sähköposti Lippupisteellä on. Jos Lippupisteellä ei ole sähköpostiosoitettasi, liput lähetetään postitse. Jos tämäkään ei onnistu, Lippupiste on sinuun yhteydessä lipputoimituksen sopimiseksi. Samalla saat ohjeet siitä, miten toimia, jos uusi päivämäärä ei sovi. 

Pyydämme kärsivällisyyttä, sillä lippuja on myyty paljon, ja siirtäminen vie aikaa. Jokainen lipun ostanut saa uuden lipun ennen kuin lisää lipuja aletaan myymään.

Olen varannut liput, mitä minun pitää tehdä?
Lippupiste tekee sinulle uuden varauksen automaattisesti, ja saat siitä uuden varausvahvistuksen. Siitä näkyy uuden esityksen tiedot sekä lunastusajankohta. Samalla saat ohjeet siitä, miten toimia, jos uusi päivämäärä ei sovi. Uuden varauksen tiedot toimitetaan sinulle 31.7.2020 mennessä.

Voitin liput Messukeskuksen esitykseen musikaalin some-kilpailussa, mitä minun pitää tehdä?
Sinun ei tarvitse tehdä mitään. Lippupiste toimittaa sinulle uudet, samanarvoiset liput uuteen esityspäivään ja vastaaville paikoille. Uudet liput toimitetaan sinulle 31.7.2020 mennessä, ja samalla saat ohjeet siitä, miten toimia, jos uusi päivämäärä ei sovi. 

Olen ostanut liput ja ruokailupaketin Messukeskuksen esitykseen, mitä minun pitää tehdä?
Ravintolapalvelut siirtyvät samaten Helsingin Jäähalliin, ja Lippupiste on sinuun kesän aikana yhteydessä paketistasi, ja toimittaa sinulle uudet, samanarvoiset liput uuteen esityspäivään ja vastaaville paikoille. Uudet liput toimitetaan sinulle 31.7.2020 mennessä, ja samalla saat ohjeet siitä, miten toimia, jos uusi päivämäärä ei sovi. 

Olen yritysasiakas ja olemme ostaneet lippuja Messukeskuksen esitykseen. Mitä teen?
Lippupiste on yhteydessä suoraan liput hankkineeseen henkilöön yrityksessänne vielä kesän aikana. Teille järjestetään uudet liput uuteen ajankohtaan. Samalla saatte ohjeet siitä, miten toimia, jos uusi päivämäärä ei sovi. Uudet liput toimitetaan teille 31.7.2020 mennessä.

Pyydämme kärsivällisyyttä, sillä lippuja on myyty paljon, ja siirtäminen vie aikaa. Jokainen lipun ostanut saa uuden lipun ennen kuin lisää lipuja aletaan myymään.

En pääse esitykseen ensi keväänä, miten toimin?
Odota, että Lippupiste lähettää sinulle uuden lipun, ja toimi sen mukana tulevien ohjeiden mukaan: lähetä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@lippu.fi ja kerro mihin esitykseen haluat lipun siirtää tai jos haluat perua sen. Kirjoitathan viestin otsikkokenttään ”We Will Rock You” – näin asiakaspalvelu saa pyyntösi käsiteltyä mahdollisimman nopeasti.

Sain uuden lupun, eikä päivämäärä sovi minulle – mitä teen?
Toimi uuden lipun mukana tulleiden ohjeiden mukaan: lähetä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@lippu.fi ja kerro mihin esitykseen haluat lipun siirtää tai jos haluat perua sen. Kirjoitathan viestin otsikkokenttään ”We Will Rock You” – näin asiakaspalvelu saa pyyntösi käsiteltyä mahdollisimman nopeasti.