USEIN KYSYTTYÄ

YLEISTÄ

Milloin minun tulisi saapua paikalle?
Saavu paikalle hyvissä ajoin ennen esitystä, noin 30 minuuttia ennen esityksen alkua.

Mitä minun tulee pukea esitykseen?
Meillä ei ole pukukoodia.

Onko tila esteetön?
Esityksiin on varattu pyörätuolipaikkoja. Valitse pyörätuolipaikka ostaessasi lippua. Pyörätuoliasiakkaat pääsevät teatterisaliin jäähalli-rakennuksen takana olevan henkilökuntasisäänkäynnin viereisestä ovesta. Sisäänkäynti on merkitty We Will Rock You tunnuksin. Sisäänkäynti sijaitsee samalla tasolla kuin permannon pyörätuolipaikat. Ovi on auki 30 min ennen jokaisesta esitystä.

ESITYKSESTÄ

Mikä on esityksen kesto?
Esityksen kesto on noin 2 tuntia 45 minuuttia sisältäen väliajan.

Onko esityksellä ikärajaa tai ikäsuositusta?
Esityksen suositeltu ikäraja on 7 vuotta. Esitystä ei suositella alle 4-vuotiaille lapsille. Esitys sisältää kohtauksia, joita ei suositella pienille lapsille.

Tehdäänkö esityksestä tallenne?
Esitys on mahdollista nähdä ainoastaan livenä Helsingin Jäähallissa touko-kesäkuussa 2021.

Käytetäänkö esityksessä erikoistehosteita?
Esityksessä käytetään voimakkaita ääni- ja valotehosteita sekä savua ja pyrotekniikka.

Saako esitystä videoida tai valokuvata?
Esityksen videoiminen ja valokuvaaminen on kiellettyä.

Onko näyttelijöiden kokoonpano aina sama?
Esityksen kokoonpano pysyy samana lukuun ottamatta ennalta arvaamattomia sairastumisia tai muita esteitä, jotka eivät ole meidän käsissämme.

Mitä tapahtuu, jos esitys/näytäntö joudutaan perumaan?
Jos näytäntö joudutaan perumaan, meistä riippumattomista syistä, liput pyritään vaihtamaan toiseen näytäntöön lippua vastaavaan paikkaan. Vaihtoehtoisesti voimme myös hyvittää lipun hinnan*. Emme korvaa muita peruutuksesta johtuneita kuluja. 

* Ainoastaan siinä tilanteessa, että emme pysty vaihtamaan lippua toiseen näytäntöön vastaavaan paikkaan.

LIPUT

Miten varaan liput esitykseen?
Liput esitykseen voi varata viralliselta lipunmyyjältämme Lippu.fi:ltä, osoitteesta lippu.fi, Lippu.fi:n myyntipisteistä tai puhelimitse numerosta 0600 900 900 (2€/alk. min+mpm/pvm, ma-pe klo 9-16). 

Miten paljon liput maksavat?
Lippujen hinnat ovat 89€, 79€, 59€, 39€ paikan mukaan. Lisätietoja löydät täältä.

Onko teillä alennuksia erikoisryhmille?
Kyllä, tarjoamme 4€ alennuksen AA- ja A-lipuista. Alennukseen oikeuttavia ryhmiä ovat opiskelijat, eläkeläiset, lapset alle 14 v. ja yli 15 henk. ryhmät.

Maksaako varauksen tekeminen?
Palvelumaksut sisältyvät lipun hintaan. Toimitusmaksu määräytyy toimitustavan mukaan, alk. 1€/varaus.

Mitkä maksutavat käyvät?
Virallinen lipunmyyjämme lippu.fi tarjoaa monia maksutapoja, joista voit lukea lisää täällä.

Voiko lippuja ostaa muualta kuin viralliselta lipunmyyjältä?
Suosittelemme ostamaan liput viralliselta lipunmyyjältämme Lippu.fi:ltä välttääksesi mahdolliset huijausyritykset. 

Omistamme oikeudet jälleenmyyjiltä ostettujen lippujen peruuttamiseen. Viralliselta lipunmyyjältämme ostamia lippuja ei tule mainostaa tai myydä netissä, lehdissä eikä missään muualla. Kaikki tällä tavalla mainostetut liput perutaan automaattisesti. Luotto- tai pankkikorttia, jota käytit lipun maksamiseen tai maksusta saatua sähköpostivahvistusta saatetaan pyytää näyttämään teatterille saavuttaessa.

Voinko perua lippuni ostamisen jälkeen?
Ostettuja lippuja ei valitettavasti voi vaihtaa tai perua.

COVID-19 TILANTEESTA

Miksi musikaali siirretään Helsingin jäähalliin?
Musikaalin tuotantoryhmä etsi kovalla työllä uutta, turvallista esitysaikaa ja esityspaikkaa, joka vastaisi suurmusikaalin korkeisiin vaatimuksiin. Helsingin jäähalli täyttää vaatimukset täydellisesti. Alun perin musikaali piti esittää Messukeskuksessa, mutta Messukeskukselta ei löytynyt sopivaa paikkaa ja aikaa ensi keväälle. Musikaalin tekijät ja tähdet ovat kaikki innoissaan uudesta paikasta ja siitä, että vuoden 2021 Suomen suurin musikaali nähdään legendaarisessa rock-musiikin pyhätössä Helsingin jäähallilla.

Olen ostanut liput Messukeskuksen esitykseen, mitä minun pitää tehdä?
Sinun ei tarvitse tehdä mitään. Lippupiste toimittaa sinulle uudet, samanarvoiset liput uuteen esityspäivään ja vastaaville paikoille. Uudet liput toimitetaan sinulle 31.7.2020 mennessä. Liput toimitetaan sähköpostitse kaikille, joiden sähköposti Lippupisteellä on. Jos Lippupisteellä ei ole sähköpostiosoitettasi, liput lähetetään postitse. Jos tämäkään ei onnistu, Lippupiste on sinuun yhteydessä lipputoimituksen sopimiseksi. Samalla saat ohjeet siitä, miten toimia, jos uusi päivämäärä ei sovi. 

Pyydämme kärsivällisyyttä, sillä lippuja on myyty paljon, ja siirtäminen vie aikaa. Jokainen lipun ostanut saa uuden lipun ennen kuin lisää lipuja aletaan myymään.

Olen varannut liput, mitä minun pitää tehdä?
Lippupiste tekee sinulle uuden varauksen automaattisesti, ja saat siitä uuden varausvahvistuksen. Siitä näkyy uuden esityksen tiedot sekä lunastusajankohta. Samalla saat ohjeet siitä, miten toimia, jos uusi päivämäärä ei sovi. Uuden varauksen tiedot toimitetaan sinulle 31.7.2020 mennessä.

Voitin liput Messukeskuksen esitykseen musikaalin some-kilpailussa, mitä minun pitää tehdä?
Sinun ei tarvitse tehdä mitään. Lippupiste toimittaa sinulle uudet, samanarvoiset liput uuteen esityspäivään ja vastaaville paikoille. Uudet liput toimitetaan sinulle 31.7.2020 mennessä, ja samalla saat ohjeet siitä, miten toimia, jos uusi päivämäärä ei sovi. 

Olen ostanut liput ja ruokailupaketin Messukeskuksen esitykseen, mitä minun pitää tehdä?
Ravintolapalvelut siirtyvät samaten Helsingin Jäähalliin, ja Lippupiste on sinuun kesän aikana yhteydessä paketistasi, ja toimittaa sinulle uudet, samanarvoiset liput uuteen esityspäivään ja vastaaville paikoille. Uudet liput toimitetaan sinulle 31.7.2020 mennessä, ja samalla saat ohjeet siitä, miten toimia, jos uusi päivämäärä ei sovi. 

Olen yritysasiakas ja olemme ostaneet lippuja Messukeskuksen esitykseen. Mitä teen?
Lippupiste on yhteydessä suoraan liput hankkineeseen henkilöön yrityksessänne vielä kesän aikana. Teille järjestetään uudet liput uuteen ajankohtaan. Samalla saatte ohjeet siitä, miten toimia, jos uusi päivämäärä ei sovi. Uudet liput toimitetaan teille 31.7.2020 mennessä.

Pyydämme kärsivällisyyttä, sillä lippuja on myyty paljon, ja siirtäminen vie aikaa. Jokainen lipun ostanut saa uuden lipun ennen kuin lisää lipuja aletaan myymään.

En pääse esitykseen ensi keväänä, miten toimin?
Odota, että Lippupiste lähettää sinulle uuden lipun, ja toimi sen mukana tulevien ohjeiden mukaan: lähetä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@lippu.fi ja kerro mihin esitykseen haluat lipun siirtää tai jos haluat perua sen. Kirjoitathan viestin otsikkokenttään ”We Will Rock You” – näin asiakaspalvelu saa pyyntösi käsiteltyä mahdollisimman nopeasti. Otathan yhteyttä Lippupisteeseen vasta kun sinulle on lähetetty uusi lippu.